Meta tvrdí, že reklamy na jejích platformách zvýšily díky AI návratnost výdajů
Zaznamenaly zvýšení návratnosti výdajů v průměru o 32 procent...
Reklamy na sociálních sítích společnosti Meta Platforms zaznamenaly díky zapojení umělé inteligence (AI) zvýšení návratnosti výdajů v průměru o 32 procent. V rozhovoru s agenturou Bloomberg to dnes na Světovém ekonomickém fóru (WEF) v Davosu řekla Nicola Mendelsohnová, která ve firmě vede tým Global Business Group.
Mendelsohnová uvedla, ze reklamy využívající AI snížily výdaje při získávání klientů a zákazníků přibližně o 17 procent. Výrazně podle ní také usnadnily proces tvorby kampaní. Zatímco dříve si příprava kampaně vyžádala 15 až 30 kroků, nyní je možné to podle ní zvládnout jedním tlačítkem.
Společnost Meta loni pro inzerenty zavedla nástroje generativní AI s funkcemi, které umožňují rychleji vytvářet obrázky a texty a odhadovat úspěšnost reklam. Agentura Bloomberg tento krok spojuje s širším úsilím firmy zlepšit výkonnost a kompenzovat ztrátu údajů o cílení reklamy, o než Meta přišla po změnách ochrany osobních údajů společnosti Apple.
Zdroj: ČTK