Luboš Kastner: O výzvách českého gastro byznysu 1/2

Luboš Kastner je spolumajitelem několika restaurací a konzultantem pro gastro, retail a investice. Kromě toho zastává pozici člena představenstva Hospodářské komory ČR a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Rovněž je místopředsedou Českého gastronomického institutu. Se Štěpánem si povídali o DPH na pivo, platbách v hotovosti o jeho celkovém pohledu na český gastronomický průmysl.

Dostupné také na
Štěpán Křeček
Štěpán Křeček

V rozhovoru s ním se dozvíte:

  • Jaké momenty byly nejvíce směřující pro jeho životní cestu?
  • V čem se mu líbil obor marketingu a jak začal pracovat na svém v oblasti gastronomie?
  • Jak lze vybudovat velkou a úspěšnou restauraci?
  • Co si myslí o zdanění piva a vína?
  • Ubylo v Česku hospod? A budou ubývat i nadále?
  • Vydělává se víc na jídle nebo na pití?
  • Co by mohlo vést ke zkulturnění českého gastro prostředí?
  • Kam se podle něj trh může vyvíjet v blízkém období?
Reklama

Vědomosti dne

Jak obchodovat s akciemi

Svět velkých financí a tradingu na burzách je nyní otevřenější, než kdy dřív. Investiční strategie, které byly dříve výsadou malé skupiny finančníků, jsou dnes přístupné každému, kdo si zřídí účet u brokera, kterých je celá řada. Než se ale investor vrhne do světa obchodování akcií, měl by znát základní termíny a principy.

Proč cena zlata stále roste?

Zlato je cenný kov, který provází lidstvo po tisíciletí. Vždy bylo symbolem bohatství a napříč věky vždy dokázalo udržet svou hodnotu. A právě v tom spočívá jeho přitažlivost pro investory. Je to aktivum, které dlouhodobě obstálo přes všechny krize a ekonomické turbulence. Proč je zlato dobrá investice a proč jeho cena dlouhodobě roste?

Jak začít investovat

Investování je jedním ze způsobů, jak se účinně bránit proti inflaci a ochránit své peníze. Základem však je, poznat nejprve své možnosti, preference a stanovit si realistická očekávání. Váš investiční plán by měl počítat se třemi základy investování - výnosem, rizikem a likviditou.

Reklama
Reklama